• Waarom sponsoren bij v.v. 't Goy?

V.v.’t Goy is een leuke, gezonde vereniging met een historie van ruim 40 jaar waarin een uitstekende reputatie is opgebouwd.

Begonnen als OKB (Op Klompen Begonnen) in een weiland waar voor aanvang van de wedstrijden eerst de koeien nog afgehaald moesten worden is het in de loop der jaren een club geworden waar sociale omgang en activiteiten voor jeugd en senioren centraal staan. Een grote schare vrijwilligers, opvallend veel jeugdelftallen, getuige de sociale functie van de voetbalbereniging voor opvang van jeugdige voetballers uit de regio, een flink aantal heren en dames senioren elftallen, zijn de voortvloeiselen van het bestaan van deze club die midden in de gemeenschap staat.

Sportiviteit en daarbij goede prestaties staan bij de v.v. ’t Goy hoog in het vaandel. Gezelligheid en plezier op de zaterdag en zondag is evenzo belangrijk om de club een goed aanzien in de gemeenschap en de regio te geven.

• Het sponsorbeleid

Het beleid van de v.v. ’t Goy is erop gericht de financiële middelen te werven die kunnen worden benut ten gunste van alle leden van de Goyse voetbalvereniging en de Goyse gemeenschap. v.v. ’t Goy heeft de intentie zich te richten op bedrijven die zich bevinden binnen de eigen regio. Het is mogelijk dat er ook andere ondernemers uit omringende plaatsen omwille van de sociale uitgangspunten en klant/naamsbekendheid kiezen voor sponsering in de vorm van reclameborden.

Kiezen voor sponsering betekent uitbreiding van de naamsbekendheid en het heeft een positieve uitstraling naar de inwoners in de regio zodat u als sponsorend bedrijf of persoon "Top of Mind" bent bij mogelijke aanvragen t.b.v. bepaalde soorten van dienstverlening die u de aanvrager kunt bieden.

• De sponsormogelijkheden

V.v. ’t Goy kan u verschillende en gevarieerde  vormen van sponsering aanbieden. Uitgangspunt is dat het een directe en zinvolle besteding is voor de vereniging maar dat er tevens verschillende mogelijkheden geboden worden aan de sponsor om te kiezen voor een mogelijkheid waar hij of zij het beste gevoel bij heeft. De volgende mogelijkheden zijn denkbaar:

• Kleding sponsoring zoals shirts, trainingspakken, inloopshirts e.d. in de PMS kleur Reflex blue panthome C Kobalt blauw.
    • Tassen sponsoring
    • Reclamebord sponsering
    • Wedstrijd/Trainingsballen
    • Evenementen (jeugdtoernooi bijvoorbeeld)
    • Club van 100

Bent u geïnteresseerd, of heeft u vragen? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie.

• De Club van 100

Indien u de club wilt steunen kunt u lid worden van de Club van 100. Download het formulier voor meer informatie en om u aan kunt melden.