• De avond zal bestaan uit het rad van avontuur, de sponsorronde, de superronde en de grote loterij. Dit jaar niet online, maar zoals vanouds live in de kantine.

Rad van Avontuur

De loten voor het rad van avontuur zijn ook dit jaar vooraf verkrijgbaar en komen in de vorm van 1 boekje met daarin 15 loten. Bij de aanschaf van 1 boekje, ontvangt u voor iedere ronde 1 lot. Omdat we nastreven dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen is er in eerste instantie 1 boekje per huishouden beschikbaar. De boekjes zijn te koop voor leden, vrijwilligers en betrokkenen van de voetbalvereniging. Meldt u nu aan door de volgende gegevens te mailen naar

vleesdraaiavond@vvtgoy.nl

Telefoon nummer

Gewenst aantal boekjes

Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uw boekje en loten. Het betaalverzoek ontvangt u via Whatsapp. Daarin zullen wij ook nogmaals uw nummers bevestigen. Kunt u niet betalen dmv een betaalverzoek/tikkie, neem dan contact op met Yvette voor contante betalingen.

Geef daarnaast aan hoeveel boekjes u eventueel wilt hebben, want wanneer er boekjes over zijn zullen ook deze weer de verkoop in gaan en houden wij hier rekening mee.

1 boekje (15loten): € 30,00

Kaartverkoop begint om 19NOV 10:00

alle aanmeldingen hiervoor worden niet in behandeling genomen. Dit om zo veel mogelijk mensen te bereiken en de kans tot bestellen te geven.

1x Gratis Ronde

We beginnen de avond met 1 gratis ronde. Bij binnenkomst krijgen de eerste 120 bezoekers een gratis lot. Wees op tijd om deze unieke kans niet te missen!

1x Superronde

De loten voor de superronde doen we als vanouds verkopen aan de aanwezigen op de feestavond.

Deelname grote loterij

Wilt u loten kopen voor de grote loterij en o.a. kans maken op de hoofdprijs van een half varken? Benader dan je leider of stuur dan even een berichtje naar een van onderstaande personen:

Ria Hooyman 06-12020612

Co van Bentum 06-31046764