• Jong en fanatiek

Voorafgaand aan deze wedstrijd hadden we ons eerste trainingskamp in Soest. Met een speciale personenbus konden we met z’n allen op pad voor een pittige training. We hebben heerlijk gevoetbald, rugby gedaan en veel interval opdrachten al dan niet in combi met de bal. Na ruim twee uur konden we lekker lunchen en drinken aan een mooie buitentafel. Na ruim drie uur werden we thuisgebracht. Klaar voor de volgende wedstrijd.
    Als MO13 hebben we inmiddels 2 wedstrijden gewonnen en 1x verloren. Ons team is inmiddels gegroeid van 7 naar 9 speelsters. Daarnaast hebben we inmiddels meiden die ons graag willen ondersteunen als we toch te kort komen. Als je ook met ons mee wilt doen kom gerust meetrainen. Dan kan je ook mee met de volgende geplande team teambuildingsactiviteit. Volgende week de fotoshoot want bij een.l nieuw team hoort ook een frisse uitstraling.