• Tijdens de laatste ALV op 8 april zijn Marco Maat, Yvette Vernooij en Frank Grift benoemd in respectievelijk de bestuursfuncties hoofd Technische Zaken, coordinator Activiteiten en Voorzitter. Verder hebben de leden de bestuurlijke structuur met zes commissies goedgekeurd: (1) Technische commissie, (2) Activiteiten commissie, (3) Accommodatiecommissie, (4) PR/sponsor/communicatie-commissie, (5) Bar-Inkoopcommissie, (6) Vacaturebank. Vanaf nu is het bestuur druk doende om deze commissies waar nodig verder te bemensen. In de bestuursvergadering van 25 april jl. is afgesproken om de commissies te verdelen onder de bestuursleden. Marco Maat is de link naar de Technisch commissie, Yvette Vernooi naar de Activiteitencommissie, Frans Strooper naar de Accommodatiecommissie en Bar-Inkoopcommissie en Frank Grift naar de PR/Sponsor/Communicatie-commissie en Vacaturebank. Het bestuur streeft ernaar op tijdens de ALV in september 2016 het nieuwe beleidsplan aan de leden voor te leggen.

Oorspronkelijk bericht 30 april 2016