• Zoals jullie inmiddels wellicht hebben meegekregen is de werkgroep " Terug naar Groei " hard bezig om visie en beleid van v.v. ’t Goy te vertalen naar tal van acties.

Getuige de opkomst op de voorlichtingsavonden van afgelopen week zijn we blij te merken dat dit onderwerp ook echt leeft onder onze leden. We zijn verheugd met deze grote opkomst en geeft ons als werkgroep ook de nodige energie en input.

Mooi als op de avonden zelf ouders/leden zich spontaan aanmelden om een rol te vervullen om de werkgroep te ondersteunen in wat ze aan het doen zijn. En dat is behoorlijk wat voor jong en oud.

Zoals aangekondigd staan er veel zaken op de agenda en daarover zullen we de komende weken blijven communiceren via o.a de teamapps maar ook zal de vereniging brede Goyse Focus zijn debuut maken. De commissie " Niet Voetbaltechnische zaken " zal deze voor zijn rekening gaan nemen.

Nu alvast belangrijk om te weten, op 2 mei is er voor de leden maar vooral voor alle vriendjes, vriendinnen, broers of zusjes een kennismaking met t Goy, tussen 10.00 en 14:00 kan je lekker voetballen, trainen of spelen met de bal. We vragen je wel vooraf even aan te melden, door je leeftijd en je voornaam even door te geven via info@vvtgoy.nl

Voor alle duidelijkheid, iedereen is welkom. Dus een mooie kans om te kijken of voetbal toch leuker is als je dacht. En misschien wil je juist bij

't Goy gaan voetballen.

Kom dus vooral voetballen en plezier maken.

v.v. ’t Goy