• De komende 5 voetbalseizoenen is voetbalshop.nl de trotse leverancier van sportkleding en –materialen binnen voetbalvereniging v.v. ’t Goy.  Op donderdag 11 maart j.l. ondertekenden onze voorzitter Henk van Garderen en Mick van der Kaa (Voetbalshop.nl) hiervoor het contract, waarmee de samenwerking in ieder geval tot en met seizoen ’25-26‘  officieel bekrachtigd werd.

In een intensief traject van vele maanden hebben 4 kledingleveranciers de kans gehad om de nieuwe kledingleverancier van onze voetbalvereniging te worden. Uiteindelijk heeft het bestuur tijdens de ALV van Januari 2021 een keuze voorgesteld aan zijn leden en uit deze 4 leveranciers is de uiteindelijke keuze gevallen op Voetbalshop.nl.. Dit betekent dat wij met ingang van seizoen 2021-2022 zullen overstappen naar Nike Teamwear voor de aankleding van onze voetbalteams en ondersteunende functies.

De komende 5 jaar zal Voetbalshop.nl aan v.v. ‘t Goy verbonden zijn als leverancier voor de nieuwe kleding. Daarnaast zal de v.v. ’t Goy webshop binnenkort in een nieuw jasje worden gehesen. Zodra deze online is, volgt hier ook een melding van. Via onze webshop kan alle NIKE Team kleding aangeschaft worden. Daarnaast kunnen leden eenvoudig alle overige voetbal benodigdheden via dezelfde site aanschaffen. Hiermee verzorgt Voetbalshop.nl een one stop shopping functie voor de leden van v.v. ’t Goy.

,,Met de keuze voor Voetbalshop.nl en Nike hebben we een sterk partnership aan onze club verbonden,, aldus Henk van Garderen voorzitter van v.v. ‘t Goy. ,,Daarbij hebben we met Nike een lang gekoesterde wens van vele leden ingewilligd waarbij we op kwaliteit ook weer een volgende stap gemaakt hebben. We kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking met Voetbalshop.nl.,,

,,We zijn trots dat we met vv ‘t Goy een lang partnership hebben ondertekend. VV ‘t Goy is een schitterende club uit de regio. We zullen de club met NIKE voorzien van kwalitatief hoogwaardige kleding. De volledige clubcollectie kan vanaf volgend seizoen via Voetbalshop.nl en via de Voetbalshop.nl winkel in Utrecht besteld worden. Daarnaast zullen wij regelmatig met acties komen voor de leden en zullen wij aan de start van het komende seizoen, mits de maatregelen het toestaan, aanwezig zijn met onze Voetbalshop.nl Truck. ,, aldus Mick van der Kaa, Teamsales Manager bij Voetbalshop.nl.